tisdag, juni 30, 2009

Klantmajan är tillbaka

Jag har lyckats skada mig själv. I söndags slog jag i högra lilltån i dörrkarmen vid badrummet och det började blöda. Tån verkar hel och den är fortfarande öm, men den är åtminstone inte svullen.
Förutom denna lilla, störiga skadan så har jag haft en bra helg. I lördags var jag ute i Genarp på grekisk kväll med tjejerna. Vädret har varit helt underbart och vi har verkligen njutit av det.

Jag har också fått ringt en massa samtal inför bröllopet och nu är saker och ting fixade till 95%. Har småsaker kvar att planera, men de stora bitarna är på plats nu och det känns skönt. Med tanke på att tiden går så himla snabbt så får man försöka hinna med så mycket man kan inom dygnets timmar.

Nä, ska ta och titta på lite länkar som jag sparat. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: