onsdag, juli 01, 2009

Överskottsenergi

Argh! Jag vill ut i löparspåret men min tå förvägrar mig äran att stoppa ner fötterna i ett par löparskor. De enda skor jag kan ha i nuläget är mina sandaler. Grrr. Men värken i vaden är i alla fall borta, tror den försvann i och med städningen i går. Det betyder att det blir simning snart för mig. Har längtat efter bassängen, men eftersom jag haft ont och krampkänning i vaden så har jag hittills avstått.

Jaja, den här fullspäckade veckan är kommen halvvägs (om man ser till antalet vardagar). Har även saker att göra i helgen och sen blir det en veckas ledighet innan det är dags att redigera TA-sidor. Ska bli riktigt trevligt. En månad och sju dagar till bröllopet också.

Har också planerat in en IKEA-tur den här veckan - jag vill fylla balkongen med växter. I går gjorde jag den mysig med sittkuddar, satte i ordning möbler och bar ut lite lyktor. Ett par växter kommer att göra susen.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: