torsdag, juli 02, 2009

Back on track...

...med träningen. Lilltån är nästan färdigläkt och jag känner inte alls av vaden längre. Simmade lite grann och körde crosstrainern i dag. I morgon blir det både simning och dans. Nice att vara igång igen.

Har haft ett lunchmöte i dag och så har jag hunnit inom IKEA där jag köpte en växt till balkongen. Jag har pratat om att göra om balkongen i tre år nu, och först i dag är jag riktigt nöjd. Köpte en palm som inte är giftig för katter. Det är ganska viktigt med tanke på att han älskar att tugga på allt tuggbart som ser frestande ut för honom.

Ska strax gå ut på balkongen och sätta mig en stund. Tänkte tända ljusen och mysa. Längtar ut nu när det inte är så supervarmt där (balkong i sydvästläge = riktigt varmt på eftermiddagarna).

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: