måndag, juli 27, 2009

Dagens morgonjogg

Längd: 5 km
Tid: 30:03 minuter
Snitt: ca 6 min/km
Tid på dygnet: 06:10-06:40.
Känsla: Småtröga ben, men det börjar kännas allt lättare att komma upp så tidigt och ta sig ut så tidigt på dygnet. Annars kändes det riktigt bra.
Resultat: Kapade en halv minut på tiden i dag. Brukar springa typ två-tre minuter snabbare vanligtvis, men det brukar vara mitt på dagen när min kropp är vaken.

Godmorgon. Som ni ser är morgonspringet klart och jag är redo för allt vad dagen har att erbjuda. Vädret ser bra ut, om man låter bli att titta västerut där det tornar upp sig riktigt mörka moln. Ska nog packa med mig ett paraply, för säkerhets skull.
Helgen har annars varit bra, simmade två timmar i går och det märks i armarna i dag. Tack för den, televerket! ;-)

Ska läsa vidare på andra bloggar nu. Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kristin! förstår att tränignen är viktig för dig, men... det hade varit kul att läsa om nåt annat ibland ;) Lycka till med bröllopet!

Stína sa...

Hehe, det e typ det och jobbet som tar upp tid just nu. Och lite bröllop mellan varven, men jag ska göra mitt bästa! :D