onsdag, juli 29, 2009

Så här mitt i veckan

Vårt festprogram blev klart i går kväll och en provutskrift gjordes - efter mycket om och men med en motvillig skrivare. Jag är väl heller inte riktigt kompis med publisher än, men resultatet blev helt okej. Tre sånger, lite kuriosa och lite annat smått och gott.
Håller även på att fixa och trixa med lite lekar och sånt. Det kommer bli riktigt bra när allt är klart! (Har tyvärr ingen bild på programmet än, men det kommer så småningom).
Och ja, ni undrar säkert, jag har börjat få små fjärilar i magen nu. Min hjärna ockuperas dagligen av tankar kring den stora dagen. "Har vi fixat allt nu?", "Något jag glömt?", "Tänk om något går fel", etc. etc. Men, det gäller bara att slappna av. Allt ordnar sig.

Jag har dessutom fått en rekordsnabb leverans i form av kläder från H&M. Beställde i torsdags och hämtade paketet i måndags. Det tycker jag var riktigt snabbt gjort, har aldrig varit med om något liknande. Beställde strumpbyxor, leggings, två par tröjor med 3/4-ärm, en klänning (den som är tajt nertill och mycket lös upp till - i blått) och en lång cardigan. Känns som att man har kompletterat höstgarderoben nu. Jag gjorde ju en utrensning i början av månaden då jag rensade ut och slängde/gav bort en papperskasse med kläder. Nu har jag bättre överblick.

I dag var jag åter uppe med tuppen och sprang min morgonrunda. Slaktade mitt personbästa med en minut, så nu är mitt morgonbästa på femkilometern 29,03. Det tycker jag är riktigt bra, och dessutom hade jag draghjälp längs Kungsgatan i dag. Två "harar" låg framför mig, den ene sprang jag förbi och den andra vek av åt ett annat håll precis när jag var ikapp. Typiskt.

Nä, får ta och avrunda här. Som lite treat så får ni en bild från dopet jag var på för snart två helger sen. Det är lilla Emla i sin farbrors famn. Resten av bilderna kommer upp under veckan.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: