lördag, juni 06, 2009

Ett riktigt inlägg

Ja, jag har ju "bara" postat en massa youtube-länkar här istället för skrivet material. Men, det kan ju också vara kul att dela med sig med saker och ting man tycker om. Jag har, tack vare allt Beatlesmaterial som jag gått igenom, varit supersugen på att börja spela trummor igen, men eftersom jag 1) inte har plats till mina trummor, eller 2) inte tror att grannarna skulle uppskatta ljudet, så kommer det inte ske medan vi bor här.

Helgen har annars börjat bra, vi var på Entré i dag där Gummi shoppade ett par byxor och ett par skor, sen kollade vi på ringar tillsammans, och jag tror faktiskt att vi (kanske) har hittat de vi är ute efter. I morgon ska jag jobba stängning på Nilson, och så ska jag försöka klämma in en garderobsrensning också. Med en massa kläder som hänger och ligger som prydnader gör ju ingen glad - allra minst jag själv. Någon som känner en stylist som vill hjälpa mig med en nytt garderobsinnehåll?

Det blir nog inte mer skrivet för stunden, tänkte passa på att önska alla en fortsatt trevlig nationaldag! :) Vi hörs.

Bæjo!

Inga kommentarer: