torsdag, januari 29, 2009

Hur lyckades jag med det?

800 inlägg skrivna... Duktigt jobbat! :)

Sitter och tittar på "Antikrundan" och gläds med dem vars klenoder får skyhöga värderingar. Och "Antikrundan" innebär också att det är torsdag med en arbetsdag kvar innan helg. Och med helgen kommer en ny månad - februari. Vart försvann januari? Varför går tiden så fruktansvärt snabbt? Men i och för sig gör det inte så mycket, jag längtar till våren.

Har jobbat en hel del den här veckan, har också hunnit med att träna en gång, men mer lär det bli. I morgon blir det "DansAerobis" och på lördag: "StepUp" och "SatsCore". Jippie!

Var också och fick mig en ny frisyr i dag. Mina toppar var lite slitna, så jag gav henne fria händer med ett måste - jag ska kunna sätta upp håret när jag tränar. Håret blev lite kortare i nacken och längre fram och färgen densamma som i november. Jag är riktigt nöjd, nu kan mitt hår börja växa som ogräs igen, det kommer inte dröja längre förrän det är långt igen. Fick även mina ögonbryn målade och plockade, bättre kan det inte bli.

Innan mitt besök hos frisören så träffade jag Carin på Sydsvenskan. Fick äntligen skrivit på mitt ramavtal, så nu slipper jag skriva kontrakt för varje ny tid. Gött :)

Nä ska avsluta mitt inlägg nu. Vi hörs!

Bæjó

Inga kommentarer: