tisdag, januari 13, 2009

En vecka kvar...

... tills kören börjar igen! Jag har lite sångabstinens, har ju inte sjungit sedan jul- och luciakonserten. Blev tyvärr sjuk inför julottan (tappade bland annat rösten), så det är ett litet tag sedan sist.

Så, vad är nytt sedan sist? Tränar regelbundet, precis som jag lovade till nyår. Har redan bokat träning två veckor framöver. Nice. Sen ska jag också skriva på ett avtal med bemanningsföretaget som har hand om personalen på våra tidningar. Nice igen, för det betyder att det finns arbetstillfällen för mig.
Jobbade natt nästan hela förra veckan och åter på TA i går.

Vet inte om det är något mer som hänt som är så där världsomvälvande. Livet flyter på i en bra takt, jag är på bra humör och har ett jävlaranamma som räcker och blir över. Som en sista liten sak innan jag avslutar här är att bjuda er på en smaskig liten bild av vad jag åt till middag i går, när det inte var planerat för middag. Hihi.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: