söndag, januari 25, 2009

Nya datorn

Nu är det klart! Gummi blev äntligen klar med att ominstallera xp på pappas "gamla" laptop så i går tog jag tillfället i akt och flyttade över mina saker från vår gamla laptop. Känns skönt att åter sitta i samma rum som Gummi och surfa. Inte helt fel. :)

Har jobbat på Nilson i dag och det har gått riktigt bra. Mycket folk och en hel del reaskor sålda. Jag lade undan ett par tygskor från Converse åt mig (ett par vita och låga som mer ser ut som klassiska tygskor än klassiska Converse). Underbart med rabatt! :)

Annars har vi haft en bra helg. I går tränade jag StepUp och städade. Vi rengjorde lägenheten på rekordtid eftersom jag absolut inte ville missa skidskyttejaktstarterna. ACO gjorde världens upphämtning i damernas tävling, men det var Björn Ferry som verkligen vissade vart skåpet ska stå. En förstaplats! :) I dag kom dessutom Helena Jonsson på en fin andraplats i masstarten. Vilken svenskhelg i Italien, grattis!

Så vad kan jag vänta mig av den kommande veckan? Jobb, både i Ystad och Trelleborg, träningar, tjejkväll, bio och säkert lite till. Nice. Dagarna blir vad man gör dem till.

Oh ja, glömde nästan. Jag, Gummi och Gulli ska se Jeff Dunham i Köpenhamn i vår :D. Ska bli så himla kul. "Silence! I´ll kill you!".

Nä, jag får ta och avsluta nu, känns som ännu ett maratoninlägg. Vi hörs!

Bæjó!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I will never be happy until I return to...
SANATA ANA!

Lisa sa...

VAR får ni tag biljetterna?! billetnet.dk har ingenting med Jeff Dunham ju =( i på ticnet hittar jag bara i Kista...lycka till att jag åker dit lixom...

Stína sa...

Biljetterna köpte vi på billetlugen.dk. :)