fredag, januari 16, 2009

Vad är det egentligen för datum?

Min klocka och alla kalenderar säger 16 januari 2009, men jag har nog varit och snurrat på alla datum mellan tio och tjugo i dag. Så blir det när man jobbar med en produkt som kommer ut dagen efter tillverkning, man blir skum i huvudet - i sifferminnet, rättare sagt. I dag har jag arbetat på sidor som ska i tryck till i morgon, måndag och tisdag. Vad är det datum i dag? Hehe.

Annat? Jobbade natt i går och halvdag i dag så nu är jag lagom halvgo' i hela kroppen och knoppen. Dit hör också det faktum att jag tränat "DansAerobics" i dag, för första gången sedan innan jul. Instruktören har minsann ändrat koreografin så första halvan spenderade jag med försöka hänga med och under andra halvan kände jag att det var på väg att sätta sig i skallen. Skönt. Klockan i salen hade stannat på fem i sex, vilket inte gjorde saken bättre. Kändes först märkligt att man tränade som bara den, men inte f-n rörde klockan på sig. Sen insåg jag att den nog hade stannat. Tur. För den, alltså.

Var och hämtade mitt paket från H&M innan träningen. Alla plagg satt perfekt, men skorna var lite för små, så de åker tillbaka a.s.a.p. och ska bytas till en storlek större. Hade lite modeshow framför Gummi, som gillade vad han såg.

Vad mer? Katten försöker att fånga sin svans just nu och gör en massa kullerbyttor på mattan. Ser fantastiskt roligt ut och han blir så där lagom irriterad när han inte får tag i den.

Ska sluta här nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: