fredag, januari 23, 2009

"OK" i gumpen...

... eller kanske i tandköttet? ;) Var hos tandläkaren i dag för första gången på nästan två år och trodde att det skulle handla om både tandsten och ömt tandkött, men icke sa nicke. Istället fick jag beröm för tandtrådsanvändning och det enda som egentligen var negativt var lite missfärgning och beläggning. Jaja, inget man inte kan råda bot på själv. En halvtimme tog det och så var det iväg till jobbet efteråt.

Veckan hittills har varit okej, men jag blir ibland lite förvirrad när jag jobbar fram saker som ska publiceras om några dagar. Till exempel: i dag gjorde jag "det händer"-sidor för tisdag och onsdag nästa vecka, därför tror jag det är måndag. Tur att jag har fel där, för det skulle betyda en missad helg jag inte minns. ;-)

Har hunnit med lite träningspass också och det glädjer mig att se hur snabbt min kondition har hämtat sig. "DansAerobics" gick som en dans... Haha... Ordvitsare. Hade ett enormt ork jag inte haft på länge och suget att köra "StepUp" i morgon kom som ett brev på posten. Det tillsammans med städning kommer att pumpa ut mig totalt i morgon innan det blir dags för skoförsäljning på söndag. Tur att man har sovmorgon på måndag.

Något annat underbart var skidskytteherrarnas underbara formbesked inför VM. Ferry på en andraplats, Bergman på fjärde, Ekholm på fjortonde och Nilsson och Jonsson någonstans mellan 30 och 40. Det tycker jag verkar lovande inför en framtida VM-stafett. Hoppas nu bara att damerna kan bli inspirerade av detta. Där har ju Sofia Domeij verkligen hittat skytteformen. I rätt tid, dessutom. Vad som hänt med tyskarna och ryssarna vet jag inte, men publiken är nog bara nöjd med Kati Wilhelm.

Annars nördar jag mig med diverse youtube-prylar. Har sett vartenda avsnitt som visats i USA av säsong fyra av "Bones", har sett varenda "Air Crash Investigations" och funderar på vad nästa nörd-drag blir.

Nä, jag ska nog avsluta nu, en kelig katt kom upp hit och kräver uppmärksamhet.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: