måndag, februari 11, 2008

Ystadbloggen, kväll 1

Här sitter jag på YA. Har precis avslutat min fjärde redigeringssida, och det har gått helt ok. Ska ha genomgång på vad jag lyckats/misslyckats med inom kort.
På hemmafronten har Gummi pysslat med lite biljetter... Det blir besök under påskveckan, men mer detaljer om det kommer vid ett senare tillfälle.

Helgen var annars bra. Skidskytte-VM inleddes med sprint och jaktstart. Det gick väl inte alltför bra för de svenska skidskyttarna, men antagligen är det på grund av de är på hemmaplan, vilket gör det lite mer nervöst.
Hann med ett pass "Step" och i går hann vi både tvätta och handla innan klockan slagit tre. Vad duktiga vi är! Resten av helgen spenderades i lathetens tecken. Skönt att kunna ta det lugnt också. Såg hela "From the Earth to the Moon" på två dagar. Det är en så oerhört bra och välgjord serie.

Mer? Körde ett träningspass innan det var dags att åka till Ystad i dag. Var på gymmet innan klockan nio i morse, och jag vaknade först när halva styrketräningsprogrammet var genomfört. Hehe.

I morgon är det Ystad och på onsdag ska jag tillbaka till Trelleborg igen. Förhoppningsvis blir det mycket redigering för mig i framtiden. Det är stressigt, men jättekul! :) Bring it on!

Jaja, ska väl inte skriva mer här.

Vi hörs!

Inga kommentarer: