onsdag, februari 20, 2008

Sommarjobb 2008

Jag har fått sommarjobb! Denna glada nyhet mottog jag i går kväll via mobilen. I dag ringde jag och konfirmerade informationen och som det ser ut så har jag åtminstone tio veckor med både redigering och reporterjobb. Har även varit tydlig och sagt att jag vill fortsätta efter sommaren.

Tänker hålla er på halster och inte avslöja mer detaljer än så, men det borde ju inte vara svårt att gissa vart ändå. Hehe... Skönt att ha det avklarat så här tidigt, det måste vara rekordtidigt för mig, men lite tur ska man ha ibland.

Vad ska jag mer skriva? Hade del 4 i företagsserien i dagens tidning. I övermorgon kommer del 5 eventuellt. Sen ska jag intervjua två företag till nästa vecka. Resten av den här veckan blir det redigering för hela slanten. Nice, nice, very nice.

Jaja, ska inte skriva mer nu. Sats i kväll, som vanligt.

Vi hörs!

Inga kommentarer: