fredag, februari 15, 2008

Snart är det lördag igen...

Ja, om 30 minuter lämnar jag redaktionen för den här veckan. Dagen har gått snabbt och varit mycket rolig. Lunchen fick offras för redigeringsarbete, men jag fick ätit i lugn och ro i alla fall. Jag har haft så roligt i dag, och jag hoppas verkligen att nästkommande två veckor blir minst lika roliga.

Ju längre dagen lider, ju flummigare blir folket här. Jag har en teori om det är den dåliga inomhusluften som är skurken i dramat. Vissa (inga namn nämnda) var flummiga redan i morse på morgonmötet.

Solen har också visat sig på sin bästa sida. Två dagars konstant solsken och inte ett moln på himlen. Helt underbart, men det har också varit iskallt, med temperaturer runt nollan.

Ska inte skriva mycket mer nu. Tänkte surfa ner min hjärna lite innan det är dags för bussen hem.

Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

va trendig du ser ut, som en riktig journalist!

Stína sa...

Hehe. Tack. Bilden är faktiskt tagen av en fotograf, i syfte att användas som bildbyline på min praktikplats. Så, det är meningen att den ska se "journalistisk" ut. :)