torsdag, februari 07, 2008

Världens bästa

Här sitter jag, och snart jag ska jag resa på mig och gå hem. Så vad händer?

Dagen började superbra med att jag såg en annons i Metro om att en av Gummis favoritartister, Stephen Lynch, skulle uppträda på Slagthuset i slutet av mars. Bokade biljetter till oss och Gulli så fort jag kom till jobb. Upptäckte att jag bokat VIP-biljetter trots att det egentligen inte fanns på de platser jag bokat, så det blev till att ringa Ticnet och kolla med dem. Då hade tjejen där precis fått tre lediga platser bland de riktiga VIP-platserna, så de tog jag istället. Det blir en tidig födelsedagspresent med VIP-platser för Gummi. Nice.

Jaja... Här på jobb har jag fått redigera i dag. Satt med entrésidan på del B till på måndag. Hur roligt som helst, och inte svårt alls. Bara kul. I morgon ska jag redigera igen, och på måndag och tisdag ska jag till YA. Nice igen.

Vid tretiden blev vi bjudna på tårta, det var en på annonssidan som fyllde år. En mycket god prinsesstårta fick vi smaka. Nice för tredje gången.

Lite senare ringer Gummi och säger att han ordnat en extra biljett till hans företagsnöje. De ska se "500" i kväll med jobbet, och det blev en biljett över. Gissa vem som fick den? Jippie! Nice för den fjärde, men säkert inte sista gången.

Vi hörs!

Inga kommentarer: