måndag, februari 18, 2008

Det var på tiden!

I dag fick vi äntligen vårt nya, otroligt mycket snabbare internet. Bytte från T(F)elia till BredbandsBolaget. Eftersom jag fortfarande är student så fick vi ett studenterbjudande: upp till 24 mbit/sek för 279 kr/månaden. Det är 50 kr mer än T(F)elia, men upp till 23,75 mbit/sek snabbare. Det gillar vi!

Vi blev som tidigare skrivet, bjudna på restaurang i fredags. S:t Marcus Vinkällares berömda buffé. Jag gjorde under dagen upp en plan för hur jag skulle gå tillväga för att orka så mycket som möjligt. Det lyckades. Tog mig igenom det mesta av: förrätter, varmrätter, alla desserter och lite ost och frukt. Tack så jättemycket mamma och Ann-Margreth för en underbart trevlig och god kväll! :)

I dag har det varit redigering för hela slanten. Fick boxa för första gången och pilla mer på sidor än innan. Mycket nöjd med det hela. I morgon har jag intervju med chefen för "Tasty House" på Valen. Ska prata företag, nötter och mycket mer med henne. På onsdag blir det "Specsavers" och sen är det två dagars redigering innan det åter är helg.

Men, ska inte skriva mer nu. Orkar inte skriva mer heller, har suttit framför en datorskärm hela dagen - nästan.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: