fredag, februari 08, 2008

Flera anledningar att skratta...

Var och såg Johan Wester och Anders Janssons show "500" i går. För er som inte vet vem de är, så är det lundakillarna bakom "Hipp Hipp". Den här showen är annorlunda, här presenterar de kända, historiska personligheter på ett mycket roligt och skrattkrampsgivande sätt. Rekommenderas varmt!

I dag är det fredag, sista dagen i arbetsveckan. Sitter just nu och väntar på att TT Spektra ska få in lite Blingmaterial till min Entrésida. Heja! Heja!
Redigeraren blev lite putt när jag sa att jag redigerade del B, han vill nog ha mig på del A. Men, den tiden kommer också. Jag har ju tre veckor kvar av min praktik.

I morgon kommer del 2 i min företagsserie, bara så ni vet. Ska träna, handla och tvätta i helgen. Resten av tiden är tv-tid. VM i Skidskytte från Östersund. Jippie!

Jaja, har inte mer att förtälja just nu.

Vi hörs!

Inga kommentarer: