tisdag, februari 05, 2008

Fettisdagen...

Nej, jag tänker inte äta någon semla i dag. Känner inte för det. Inte heller gillar jag mandelmassan.

Sitter på TA och har precis kommit tillbaka efter lunchpromenaden. Jag tar alltid lite frisk luft efter maten. Tja, frisk och frisk. Det är väl mer fartygssot och annat skit man får i lungorna här.
Har varit på en av skolorna i dag och fått uppleva en utbildningskaravan. Tänker inte gå närmare in på vad det är, det får ni läsa om i tidningen.

I går började jag sitta bredvid redigeraren, i morgon börjar väl utbildningen. Det ska bli kul. När jag kom hem från jobb + träning så hade vi Ari och Gulli på besök. Eftersom den förstnämnde sov över, så fick katten sova hos oss i sovrummet. Tur för honom att han höll sig lugn i natt. Hehe. Halv fem i natt övergav han korgen för min fotände.

Vad mer? Har mått lite dåligt i dag. Hade feber och huvudvärk i förmiddags, men det var inget som Ipren inte kunde rå på.

Jaja... Får ta och korra min företagstext, del 2.

Vi hörs!

Inga kommentarer: