torsdag, juli 19, 2007

Tiden flyger när man har roligt!

Ja, i morgon är det fredag och det betyder att en hel vecka har gått på TA. Veckan har varit hur rolig som helst. Jag har blivit publicerad ett par gånger och fått ta bilder själv också. Hade en "egen" story i förrgår och i dag fick jag träffa en TFF-spelare.
Fatta vad kul det är att få göra något man tycker är så kul - och med människor man kommer överens och har roligt med! :)

What else? Har inte gjort mycket mer än att jobba. I morgon kväll ska vi (försöka) ta oss till Willy´s och storhandla, så att vi slipper göra det i helgen. På lördag blir det "Sex and the City"-kväll. Jag tror att vi har tvättid på söndag. Annars har jag minsann förtjänat vila.

Jaja, ska gå och lägga mig nu. Har en Arnaldur Indriðasson-bok som ligger och väntar på mig.

Vi hörs.
Bæjó.

Inga kommentarer: