söndag, juli 29, 2007

Oj oj oj...

Nu går tiden jättesnabbt. Och det tänker jag låta den göra!

Fredagen gick lite halvlångsamt. Hade inte så mycket att göra på jobbet, men det jag hade resulterade i en "Hallå där..." och en inför-artikel. Så, allt är bara bra.
På kvällen handlade vi på Coop Konsum och sen tog vi det lugnt resten av kvällen.

I går gick jag upp vid nio-halv tio och begav mig så småningom ut till Pildammsparken. Sprang 5 kilometers intervallträning = något som givit mig träningsvärk i dag. Hehe. Gött värre. Sprang på 26 1/2 - 27 minuter. Trots intervallträningen. Sehr gut gearbeitet! :)
På eftermiddagen tog jag mig upp till Hässleholm där jag var bjuden på Babyshower. Superkul initiativ och trevliga människor. Tack Pelilla för en superkul eftermiddag.
Tog tåget hem inte alltför sent och så blev det Videomix-godis innan sängdags.

I dag ska vi inte göra alltför mycket. Läste ut "Änglarösten" av Arnaldur Indriðasson i går så jag måste hitta en ny bok. Hans senaste bok "Mannen i sjön" har jag nämligen lagt i högen som ska läsas till helgen. ("Änglarösten" heter "Röddin" på isländska). Jag älskar hans böcker, hans litterära språk och de personporträtt han målar upp utan att för den sakens skull överdriva med adjektiv. En sann journalist! ;-)

What else? Ny arbetsdag i morgon. Jobbar till och med tisdag. Sen har jag lite semester. Ska städa lite, bli klippt och få håret färgat, och tvätta. Ska också försöka klämma in lite träning. Nice week ahead! :)

Jaja, jag ska komma på något att göra nu. Har surfat runt en massa. Solen vet inte om den ska skina eller försvinna.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: