torsdag, juli 26, 2007

Torsdag.

I morgon är det fredag... Igen... Tiden går så himla snabbt. Ja, jag vet att jag skriver det hela tiden, men så är det!
Arbetet har varit intensivt, men superkul. Gårdagen var lite halvslö och långsam, men i dag har jag verkligen haft saker att göra.
Dagen började med en trafikolycka vid Vellinge. Vi passerade med bussen precis efter det hade hänt så en kollega tog en bild med sin mobilkamera och jag ringde in nyheten till webbredaktören. Personen i bilen klarade sig oskadd.
Sen gjorde jag tre telefonintervjuer till en artikel om en webbsida. Efter det intervjuade jag en massa turister. Det blev till att finslipa tyskan. Engelskan är inga problem, men tyska är en lite utmaning och bara kul att slipa av.
Får se vad som händer i morgon. Vad jag vet är att vi ska till Coop efteråt och fixa det lilla som behövs till nästa vecka. Ska ju bara ha mat till och med fredag.
På lördag ska jag på babyshower och på söndag kommer Sotis. Ska också försöka jogga två rundor.
Nu? Nu ska jag kika på tv och sen har jag en VeckoRevyn som väntar på mig. Orkade bara göra korsordet i går.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: