söndag, juli 15, 2007

Söndagschill

Söndagen är halvvägs över och jag har egentligen bara gjort en sak: joggat.
Sprang 5 km på dryga 28 minuter och känner mig supernöjd. Kände heller inte ett dugg i mina knän, vilket är ett mycket bra tecken.

I går jobbade jag på Coop och vi fick en hel del gjort eftersom vi var tre på plats. Det blev hamburgare till middag och sen godis, eftersom det var godisdag.

I morgon börjar jag på TA, något jag ser fram emot. Ska bli kul att träffa alla igen, och samtidigt nervöst. Man är alltid nervös när man ska börja något "nytt". Jag menar, praktiken var en sak, nu får jag faktiskt betalt för att vara där. :)

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Jo, jag har lyckats komma till, och förbi, mitt första delmål i min lilla viktminskning. Så, nu är det svåraste över.

Nu är det tv-dags.
Vi hörs.

Bæjó.

Ps. Lade ut lite bilder förra veckan från Midsommar, bland annat. Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shchysst att du har nått ett delmål, hur långt har du kvar?
//F,