måndag, juli 09, 2007

Ny vecka. Om en vecka exakt sitter jag på Trelleborgs Allehanda och skriver för fullt - förhoppningsvis. :)

I fredags tog jag det lugnt och förberedde mig mentalt inför helgen. Jobbade nämligen 15-23 både i lördags och i går. Gött att ha en sådan långhelg bakom sig.

Vi promenerade till Willy´s för första gången i går. Det gick jättebra och tog inte alls lång tid. Kändes bara skumt att inte ha bilen till hands.
På tal om bilen: fick brev från Vägverket att ägarbytet är genomfört. Så, nu är jag inte längre den "riktiga" ägaren till Goffe II. Nu väntar jag bara på brev från Folksam.

I dag har jag städat eftersom Ari kommer på besök i kväll. Han kommer direkt från Lerpölen... Nej, Roskilde ;-) Hehe.
Jag har också hunnit med min första joggingtur på en vecka. Fick ju order om att vila, och det har jag verkligen. Sprang två varv runt Pildammen och de första hundra metrarna liknade jag mer en pigg 90-åring än en 23-åring ;-) Hahaha, jag hade så stela knän att det tog mig nästan ett varv innan de hade mjukats upp ordentligt. Men, ett gott skratt fick jag i alla fall. :)
Och knäna? De höll. Har bara lite värk, men det förväntade jag mig. Får bara springa två gånger i veckan de första veckorna, så jag får se när jag klämmer in pass 2.

Oj, det blev visst lite långt, det här inlägget. Vi hörs.

Bæjó.

Inga kommentarer: