torsdag, juli 12, 2007

Rainy days

Det var torrt väder till och med klockan elva i går förmiddags. Sen kom en liten skur som följdes av ordentligt regn vid tvåtiden.

I måndags kväll kom Ari hem till oss. Otroligt hes var han och kunde knappt prata. Förstår honom. :) Hade jag också varit på festival så hade jag nog också skrikit halsen av mig.
I tisdags var jag hos mormor och rengjorde lite i trädgården. Plockade hallon som jag hade med mig hem. I går var jag hos mamma och hjälpte till att skyffla sten och plocka ogräs. Har träningsvärk i dag.

I dag skulle jag ha varit hos pappa, om det inte hade regnat i går. I stället powerwalkade jag till Mobilia där jag köpte en personvåg på OnOff eftersom pappa vill ha tillbaka den vi lånat av dem. Jag gjorde också viktväktarnas 0-pointssoppa till lunch och fika i dag eftersom vi ska bort i kväll. Smidigt med en sådan soppa. Den ser lite halvskum ut efter att man har mixat den, men den smakar supergott! :)

I morgon tror jag att jag ska ta det lite lugnt och ladda inför lördagens 6.30-15-pass på Coop. Söndagen blir slapp och sen börjar jag på TA på måndag. :) Längtar halvt ihjäl mig.

Men, jag ska avsluta här och fundera på vad jag ska ha på mig. Det blir nog min omlottklänning med vita leggings och svart linne under.

Vi hörs.
Bæjó.

1 kommentar:

Hipsterlillamy sa...

Vi betalade 6400:- för två pers med flygresa samt boende på det hotellet.
Ganska lagomt för 4 dagar. Man hinner ju se en heeeel del på den tiden.