torsdag, maj 24, 2007

Fredag igen

Ja, i morgon är det fredag och tiden har verkligen rusat iväg. Jag har producerat en massa texter och idag var jag på en presskonferens och en pressvisning. Presskonferensen var om en sommarrevy/show i Foteviken (med bl.a. Sven Melander). Jag har ett helt uppslag med Vellinge-material med i morgon.
Sen har jag också påbörjat ett specialuppdrag: ett reportage. Men, det tänker jag inte gå in alltför djupt på. ;-)
Har också haft en del bilder med.

I morgon har jag en födelsedagsintervju i Höllviken. Den blir nog rolig, han jag ska intervjua lät rolig i telefon.
På kvällen är det min morbrors 50-årsfest i Vellinge. Hoppas jag inte blir trött för snabbt.

Vi hörs.

Bæjó!

Ps. Ursäkta om ni tyckte inlägget var trist, jag känner bara inte för att blogga just nu. Ds.

Inga kommentarer: