söndag, maj 27, 2007

En dag ledigt

Jobbat i sex dagar och jag känner mig lagom mör. Hehe.

I fredagens tidning hade jag många artiklar med. Ett helt uppslag, två puffar på första sidan, två notiser, och en artikel om en butik. Känner mig så nöjd och glad att jag äntligen får skriva något riktigt redaktionellt.
I fredags kväll firade vi Ove på Hantverkargården i Vellinge. Jag hade min tubtopsklänning med ballongkjol. En ursnygg och moderiktig klänning jag fått tag i billigt. Till det guldsandaletter och leggings.
Det var ett stort kalas, många människor, god mat och musik. Vi hade det trevligt, men vid tolv började vi bli rejält trötta. Vid ett stack vi, efter att orkestern spelat klart och nattamaten serverats.

Igår var det sovmorgon. Sov till tolv innan vi masade oss upp. Jag jobbade 14-23.15 och Gummi städade lägenheten. Är han inte helt underbar, min karl? Det var egentligen tänkt att vi skulle städa idag, men han överraskade med att städa så att jag kan få en dags återhämtning. Puss på dig! :)
Idag ska vi egentligen bara göra en sak, och det är att shoppa på Willy´s. Tur att det regnar så att man verkligen kan vara inomhus med gott samvete. Hehe.

Det är också Mors Dag idag, ska ringa mamma snart.

Vi hörs.

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som du kämpar och sliter, gumman!!! Ta nu vara påd e dagar då du kan ta det lite lugnare, så att du inte sliter ut dig!