torsdag, april 26, 2007

Sååå trött!

Har varit i Köpenhamn idag med Nicole och försökt upptäcka gratisupplevelser. Gick genom Vesterbro, ut till Fredriksbergs slott och park. Tillbaka igen via Carlsbergs bryggeri, en tur förbi Rådhuset, nationalmuséet, Christiansborg, Kongens Nytorv, Magasin du Nord och Ströget. Och mycket, mycket mer. Intressant att se hur mycket vi faktiskt kunde hitta.
Men... Nu är man helt död. Jag har ont från tårna upp till bysten. Kommer att ha träningsvärken från helvetet imorgon. Har promenerat aktivt i ungefär fem timmar och mörheten är påtaglig.

Jaja... Vad är mer nytt under solen? Redigerarna gör ett superbra jobb och vi är (nästan) klara för redigering. Reportrarna gör också de bra jobb. Duktigt folk och en bra tid att undersöka dansk media med tanke på alla turerna, bland annat om Danmarks Radio.

Har hunnit med två träningspass, sjungit i kören och inte mycket mer. All ledig tid vigs åt skolarbete. Eftersom jag inte har mer spännande att säga, så avslutar jag här.

Vi hörs.

Bæjó

4 kommentarer:

Anonym sa...

Detta räknas som en ganska bra promenad! Jag har gått stor del av det själv några gånger så jag vet hur det känns :S

Stína sa...

Jag har så *censur* ont i hälarna idag... Wow! Och träningsvärken i lårmusklerna? Wow igen! ;-)

Anonym sa...

YNWA!

Stína sa...

#You'll näääääää-ver walk alooooooone#... Underbar match! :)