torsdag, april 05, 2007

Påsklov

Så, från och med nu ger jag mig själv påsklov till och med söndag. Då ska jag nämligen försöka författa ihop en reflexiv text om kommunreportaget. Jag är nöjd med hur själva reportaget ser ut och har kollat den idag.

Igår blev jag brunett, resultatet ser ni till höger. Kom dit kl 9 och gick därifrån strax efter 12. Gick till jobbet sen, via Subway och SevenEleven. Var själv i butiken mellan tre och fyra eftersom de andra hade personalmöte, men allt gick bara bra. På väg hem, fixade jag Gummis födelsedagspresent (inte en dag försent, typ. Men, jag hade bara dålig fantasi dessförinnan) - en guitar strap med "South Park"-karaktären "Cartman" på. Köpte också en liten söt behållare till hans plektrum, som man kan fästa på själva gitarren. Jag överdriver inte när jag säger att han var supernöjd. :)

Idag har jag som sagt, gått igenom min text. Jag ska försöka komma iväg och träna så småningom. Andréas fyller 29 år idag. Grattis!

Imorgon ska jag vara i Fuglie halv tolv. Kl 14 öppnas portarna för publiken och kl 15 börjar konserten. Det ska bli riktigt kul att sjunga konsert. När det är klart ska vi iväg på kalas hos Andréas och Johanna. Mycket att göra.

Annars är det inga stora planer för påsken. Lunch hos mamma på lördagen + jobb. Gummi och Gulli kör upp till Skövde då och kommer åter på söndag eftermiddag. Jag ska skriva text på söndag, samt äta middag hos pappa på kvällen.
På måndag blir det middag hos mamma och sen inte mycket mer. Skola igen på tisdag.

Vi hörs

Bæjó!

Inga kommentarer: