måndag, augusti 21, 2006

Småsjuk

Blev förvånad i morse när jag vaknade - jag mådde inte bra... Första gången på länge som jag är sjuk, men förhopnningsvis är det bättre imorgon.

I fredags städade jag lägenheten, Nanna hjälpte mig att handla på Willy´s och sen, efteråt, körde vi hem till henne och tittade lite på "Sex and the City".

I lördags gick jag och Nanna på Malmöfestivalen och smakade fudge, kvalitetschoklad och subway ;-) Har inte ätit något annat där... än...

Igår hade jag min födelsedagsfest, vi lyckades klämma in 21 personer i lägenheten och allt flöt superbra. Gick upp kl 8 och vid 11 kom Nanna. Vi var klara med maten vid tre-halv fyra och sen var det bara kvar att göra sig iordning och invänta gästerna.
Mycket lyckat var det också, maten blev jättegod och räckte - viss mat mer än annan ;-)

Idag vaknade jag och mådde väldigt skumt, men iväg till tandläkaren kom jag. Det gick bra, hade inga hål och, som vanligt, påpekades mitt känsliga tandkött och plack på tänderna i underkäken. Har haft de problemen i nästan hela mitt liv.
Maten har bestått av rester idag, men tyvärr tror jag inte att det blir så imorgon. Visst, allt är gott, men jag börjar bli trött på det.

Men, nu ska jag kolla vidare på tv.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Til hamingju með afmælið! Ég komst því miður ekki til Malmö til að vera á staðnum, verð bara að koma næst.