lördag, augusti 05, 2006

Helgsysslor

Igår var det den andra "Sex and the City"-kvällen hos Nanna. Det var Nanna, jag, Lana, Jenny och Anna, som dök upp och vi hann igenom en hel del avsnitt och en del "Cosmopolitans"... Hihi... Tack för en underbar kväll, Nanna, när är nästa gång?

Idag ska jag och Gummi åka till Väla. Varför just dit? För att där finns allt, på en enda yta! (med superbra slutrea, dessutom). Ska ta kaffe på Robert´s café, mat (antagligen på Graffitti Café), kanske en glass och sen en massa shopping. Har redan min radar inställd på ett par träningsbyxor. Tittade på mina gamla igår och konstaterade att efter sommarens användningsområde som flyttbyxor, så liknar de mer en sad excuse för ett par träningsbyxor. ;-)
Så, ska vi hitta jeans och andra kläder till Gummi och kanske något litet mer till mig. Kanske ett par nya jogging/walkskor till mig. Ska nämligen...

...powerwalka för första gången, med Nanna på söndag! :) Skönt att äntligen komma igång med något, och till hösten ska jag börja träna på klubb Enighet, där de, förutom alla kampsporter, även har yoga, pilates, aerobics, step up mm. Och Skövde-billigt är det också! :)
Ska städa imorgon också och hälsa på hos pappa. Det var tänkt att jag skulle sjunga med kören, men jag fick låtlistan och beslöt att inte vara med. Kan bara en av de låtar vi ska sjunga, och då är det inte så kul...

Jaja, ska göra mig iordning nu, snart dags för bussen till centralen!

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: