tisdag, augusti 15, 2006

Slut på Väla

Då har jag jobbat klart på Nilson skobutik på Väla. Är "ledig" nu fram till 30 augusti, men har lite att göra innan skolan börjar
Sista arbetsdagen gick bra, hade en del kunder, fick leverans - men, det var inget som vi inte klarade av. Köpte mjukglass med daimkulor som avslut + ett par gråa, långa, varma tränings- och slappebyxor. Det är lite för kallt nu för att powerwalka i piratbyxor... *huttra*

Imorgon ska jag (äntligen) klippas. Ska till Pernilla (min kusins fru) och bli klippt - ska trimma topparna och färga. Ska bli skönt att få håret iordning.
Sen ska jag hem till Fuglie och kolla igenom lite saker som de hittat på loftet. På eftermiddagen ska jag och Nanna shoppa hårspolar och sen ska vi powerwalka. Skulle gjort det idag, men vädret är väldigt spooky... Inte pålitligt för fem öre :(

På torsdag ska jag städa lägenheten, på fredag förbereda lite inför festen + "Sex and the City" hos Nanna.

Jaja, ska inte tråka ut er mer... Ska ta och ringa Pelilla...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: