lördag, augusti 05, 2006

Shopping, shopping...

Weee! Har köpt nya träningskläder! :) På rea! :)
Köpte ett par nya tränings-/ och dansbyxor (mina gamla andas sina sista andetag), ny träningstop och ny träningsbh (ni vill inte veta i vilket tillstånd mina gamla var...) Som komplement fick jag ett par jogging-/walkingskor av Gummi som tidig födelsedagspresent! Tack, älskling! *Puss*
Nu ska jag börja träna ordentligt igen, och kan slänga mina gamla Nike.

Gummi köpte nya byxor, träningskläder och träningsskor - och vi slängde en hel del söndrigt när vi kom hem. Man behöver byta ut gammalt (och håligt) ibland.

Jaja, imorgon är det hemarbete, tvätt och sorteringsdag. Ska bli skönt att bli av med saker, fixa andra och bära upp på loftet.

Nu är det dags för godis :)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: