lördag, juli 08, 2006

Packdag 1


(Klicka på bilden för att se bilder från "oredan")

Hej!

Såhär ser det ut för tillfället i sovrummet. Jag har ställt sängen på sidan, skruvat sär soffan och ställt den bredvid, packat kartonger och burit varenda en in i rummet + dammsugit innan. Har packat alla kläder jag inte tänker använda tills lördag. Har faktiskt dammsugit alla rum.
Det mesta är nog packat nu, men jag ska ta lite till imorgon.

I förmiddags körde jag först till jobb och hämtade skolådor (har alla mina skor nerpackade i skolådor så att de inte blir förstörda... En hel del, måste jag erkänna *blush*) och kartonger, sen till ICA och ICA Maxi och fick bananlådor. Har packat och städat och flyttat runt hela dagen och nu ska jag vila resten av kvällen.
Nammmmmmmmmmmmi! :)

Vi hörs!

Bæjó!


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dugleg að pakka? Og hvenær á svo að flytja? Biðjum að heilsa öllum.

Kveðja: Hilmar og Anna

Stína sa...

Mjög dugleg! :) Ég fer til Malmö á laugardaginn og svo ferum við Gummi og Mamma mín til Skövde á 22. júli til að sækja dótið sem er eftir. Mig langar i að flytja bráðlega!!! ;-)

/ Stína