måndag, juli 10, 2006

Kort sagt...

"The secret dreamworld of a shopaholic" ("En shopaholics bekännelser" på svenska) var superbra. Läste ut den på tre kvällar - varav mer än hälften på en gång. Jag rekommenderar den mycket varmt och ska se till att få tag i fler böcker av "Shopaholic"-serien.

Bra på tv: "Bones" på TV3. Om ni minns hur jag var när det gällde "J.A.G" och "Star Trek: Voyager"? Ni vet hur jag i så fall är nu... Hehe... Säger bara två saker: superbra serie & Bones/Booth... ;-) *blush*

Jobbar: Sista veckan i Skövde, sen en vecka ledigt i Malmö och efter det: fyra veckor på Nilson på Väla utanför Helsingborg.

Lägenheten: Gummi har målat helt klart i Malmö; jag har nästan packat allt klart.

Jaja, dags att stänga av den här datorn och börja läsa Margit Sandemos nya serie "Trollrunor"... Sehr spännande!

Vi hörs!

Bæjó!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uj, ska du jobba ända uppe i Helsingborg?!? Är inte det väldigt långt att pendla varje dag? Ska du åka tåg eller köra bil dit?
Ska bli kul att ses igen, var det nu på söndag, den 16:e som du behöver flytthjälp, eller?
Kram Nanna

Stína sa...

Tja, långt och långt. Det beror på... Ska ju köpa sommarkort så att man får resa hur mycket man vill, i Skåne, i 25 valfria dagar. Kostar 415 kr och gäller fram till 15 augusti. Sen, de tre sista dagarna, får jag fixa hos, antingen Tobbe i Landskrona, eller hos Lisa, strax utanför H-borg.
Nej, det var på nästa söndag (23 juli) vi behövde hjälp. Vet inte exakt vilket klockslag yet... :)

Lisa sa...

hehe BÖRJA läsa?! Jag har redan läst alla 4 som har kommit ut hehe

Stína sa...

Ja, den första i pocketformat har precis kommit ut. Jag samlar inte inbundet ;-)