fredag, juli 14, 2006

Bilder

Hej igen!
Sista dagen på jobbet (och i Skövde) gick jättebra. Jag bjöds på sushi och köpte med mig lite jordgubbar (Hälften ikväll - hälften imorgon i bilen tillsammans med honungsmelon) hem av de snälla syskonen som säljer på torget. :)
Usch, det var lite vemodigt att ta farväl av Christel, men man får väl åka upp på besök i höst, eller något.

Jaja, nästan allt är packat och klart för morgondagen. Har bara litegrann kvar i köket som jag måste ha imorgon bitti. Ska slänga lite nu innan sängdags och det sista i tvätten är snart klart.
Har valt ut de lådor jag, först och främst, ska försöka få med mig imorgon. Blir det plats över sen, så får vi se.
Här är lite bilder av hur det ser ut nu. Njut! :)

Jag kommer inte att ha internet på ett par dagar, så vi får höras senare. Dock har jag fått uthämtningslapp (Postens) för modemet och ska bara skicka in avtalet till Telia, så det kommer nog inte ta alltför lång tid.

Men, vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: