måndag, juni 05, 2006

Vecka 23 inledd

#Nu e det sommar, nu e det sol...# Eller något i den stilen i alla fall... :)

Här kommer en liten update sedan senaste inlägget:

* Jag jobbade i fredags
* Jag och Gummi blev bjudna på "Voda" och fick sushi... Mmm *slurp*
* Nammidag i lördags med tacos och isländskt godis.
* Utflykt till Läckö, igår, med guidad tur på slottet, samt fika i Lidköping efteråt

Idag har jag kompletterat det jag skulle i mitt paper och skickat i retur till Håkan, så får jag se om han tycker att jag är klar till att skicka "the final version" till Anders B, eller inte.
Hoppas det är klart, för i så fall är jag 100% klar och kan, så småningom, ansöka om min fil.kand. examen... Wohoo!

Gummi och Stebbi är, i skrivande stund, på väg till Varberg med en del av Stebbis saker i ett hyrsläp.

onsdag kör vi till Skåne.

Jaja, inte mer att skriva nu. Bilder hittar ni här.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: