onsdag, juni 14, 2006

Listor

Längtar efter:

* Flytta till nya lägenheten/packa upp/köpa nytt/måla om
* Sommarjobba
* Mina antagningsbesked
* Heltidsjobb till Gummi efter sommaren
* Varmt badvatten i havet
* Sol var dag

Längtar inte efter:

* Packa inför flytt/flyttstäda
* Flyttkostnader (adressändringar, hyra, el, flytta telefon osv.)
* De vanliga sommarinsekterna
* Magknip till följd av för mycket glass... Hehe... :)
* Regn och kyla i juni
* Problem på jobbet

De två senaste dagarna har varit supervarma och härliga, men idag är det moln och ca 15-18 grader. Det ser även ut att bli regn, vilket många (djur, bönder, brandmän m.fl.) skulle uppskatta.

Fotbolls-VM är i full gång! :) Dagens matcher: Spanien-Ukraina, Tunisien-Saudarabien och Tyskland-Polen. Ser mest fram emot den första och den sista... Ska på säkerhetsmöte på jobbet och köra stängningsrutiner inför fredag, så jag missar match 2.

Gummi har det bara bra på jobbet, han får till och med bära vit läkarrock när han är bland människor som inte jobbar på sjukhuset. Coolt... Jag är faktiskt lite avis på honom... Hehe... Men, han trivs i alla fall och kan tänka sig jobba där efter sommaren. Jag hoppas så att de erbjuder honom fortsättning... men, med ordentlig lön då... Hehe...

Vi hörs!

Bæjó!

2 kommentarer:

Lisa sa...

hihi jag har sol varje dag, du kan få låna min ;)

Stína sa...

Hehe... Tackar, solen återvände i halvtid... ;-)