torsdag, juni 01, 2006

School´s out... for this time...

Ja, då var man klar i Skövde... Nja, inte helt. Man får säkert retur på något, men föreläsningar och sånt är i alla fall över. Hur skönt som helst.
Screeningarna har gått bra, jag visade mitt igår och det gick bra. Det var lite jag tänkte på som kan förbättras, men i stort sett så var jag nöjd - med tanke på min enorma nervositet inför att tala inför folksamlingar.
Idag, efter den sista screeningen, fick vi rosor och cider och fick skaka hand/krama lärare. Torbjörn hade förberett ett "trevligt" bildspel av oss från ettan... Huh, mycket värre än passfotona... ;-)

Imorgon ska jag jobba, på lördag blir det "Step Up Intervall 75 min" och sen är resten av helgen ledig och slapp och god och skön och så vidare...

Jag har lagt upp bilder från "Golden Globe"-galan här, mycket nöje!

Vi hörs!

Bæjó!

/ Kristin Knutsson, filosofie kandidatexamen, Berättarteknik (- snart i alla fall... Hehe...)

Inga kommentarer: