måndag, juni 26, 2006

Hej

Denna lilla sak "lånade" jag från Ida som har "Legally Blonde"-bloggen:

Din ålder: 22
Födelsedag: 1 september, 1983
Syskon: Två styvbröder, Fredrik och Andréas
Hårfärg: Mellan-/mörkblond - för stunden blonderat till ljusblond
Ögonfärg: Blå-grå-gula
Vad shoppar du helst: Skor!!! Och kläder!!! ;-)
Har du några tatueringar eller piercings? Har "Den heliga solen" från Margit Sandemos bokserie "Legenden om Ljusets Rike" intatuerad i svanken.
Hur många skor har du? Många! Säkert fler än 15 *blush*
Hur många par byxor har du? Ett par svarta Cheap Monday, ett par blå Diesel, ett par svarta jeans - omgjorda till långa shorts, ett par svarta cityshorts, ett par baggy jeans, ett svart velour-set, två par slappebyxor, två par vanliga shorts, ett par svarta finbyxor och ett par svarta träningsbyxor i piratmodell.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Vet inte, mina pärlor kanske?
Färg: Svart, rosa, vitt, rött, grönt, blått, gult... Allt jag tycker att jag passar i... Hehe
Mat: Grillspett, libanesiskt, sushi, spaghetti & köttfärssås etc.
Sport: Fotboll, hästsport, Formel 1, Friidrott, Skidskytte mm.
Ord: Jösses, Really?! (ironiskt)
Snusat? Nej, men feströkt ytterst lite
Hoppat bungyjump?
Nej, och jag tror inte heller att jag skulle våga... Någonsin...
Brutit mot lagen? Ja (Gått mot röd gubbe, kört något snabbare än tillåtet)
Tar du droger? Nej
Vad använder du för schampo? Sunsilk´s "Lively Blonde" + tillhörande balsam
Vad är du mest rädd för? Spindlar, ormar, spöken, mm.
Vad lyssnar du på just nu? Serverns hummande... ;-)
Pizza eller choklad? Choklad är en flickas bästa vän!
Guld eller silver? Guld
Vilken film såg du sist på bio? "Varannan vecka"
Vad vill du helst av allt göra just nu? Läsa klart "Gösta Berglings saga", men det finns ingen tid just nu.

Inga kommentarer: