torsdag, juni 10, 2010

Plask plask

Nu är snart veckans fjärde dag över och jag är riktigt nöjd med den. Började dagen med att baka bullar och förbereda dagens middag, som blev fiskgratäng (med musslor och räkor) med potatismos och ärtor. Till efterrätt hade jag frozen cheesecake med mosade jordgubbar. Riktigt gott blev det och gästerna var supernöjda. :) Fick även en leverans med sill, mjöl och annat smått och gott inför midsommarlunchen och sommarens caféer.

När jag kom hem så blev det att grabba tag i något ätbart innan jag, motvilligt med tanke på vädret, körde bort till Sege för att (kanske) simma. Vi var tre tjejer ur medleygrupperna och ungefär halvvägs in i timmen så kom en av tränarna. För mig blev det drygt 70 minuters träning som belönades med ett glas mjölk och två skorpor när jag kom hem.

Vad mer? Ska med Fred till veterinären imorgon. Han har uppfört sig lite skumt på sistonde och jag vill bara kolla så att allt är okej. Nu ska jag se vidare på friidrotten. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: