fredag, juni 04, 2010

Another day in paradise

Oh, så härligt det är ute i naturen. Sommartemperaturen har stannat kvar en dag till med strålande solsken. Jag började min lediga dag med en ny tur ut till Sege (Segevångsbadet) och simmade i cirka 40 minuter. Det var fortfarande dålig sikt i poolen, men jag antar att det ger med sig ju längre in i sommaren man kommer. Efter simturen lade jag mig en stund och solade. Så härligt! :)

Väl hemma igen så blev det att ta itu med lägenheten. Jag ska ju ha tjejerna här imorgon så det var bara att dra fram torktrasor, dammsugare och diverse städmedel. Nu är det hela klart och jag är supernöjd. Man mår ju så mycket bättre när man bor i ett rent hus/ren lägenhet.

Vad mer? Förutom tjejkvällen så blir det nya "Sex and the City"-filmen imorgon och simning på söndag förmiddag. Får se vad man hittar på för kul på söndag. Nu ska jag titta på friidrott på SVT. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: