lördag, juni 26, 2010

Glad Midsommar!

Då har månaden juni snart passerat förbi. Det har varit en underbar månad fylld med sol, jobb och motion. Jag har tagit upp cyklingen igen och har på fem försök cyklat ca 210 km (lite mer egentligen eftersom en enkel sträcka är lite mer än 21 km). Med bra musik i hörlurarna kan man inte misslyckas och jag måste nog ladda min ipod innan det blir fler äventyr på två hjul. Jag hade egentligen behövt lite mer luft i däcken, men det är svårt med min lilla, monterbara cykelpump.

Veckan har också varit bra på jobb. Jag har fått gjort en hel del som jag missat under våren och i torsdags var det dags för den traditionella midsommarlunchen. Vi hade 26 ätande och maten åts och uppskattades av alla. Mest stolt är jag över den fina matjessilltårtan jag gjorde och som stelnade fint och smakade helt underbart.

Igår var det midsommarafton. Jag började dagen med ett simpass på Sege eftersom jag inte orkade simma i torsdags. På kvällen blev det typisk midsommarmat. :)

Den här helgen verkar gå i lugnhetens tecken. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: