onsdag, juni 16, 2010

Ont i rumpan

Idag gjorde jag något jag inte gjort förr - jag cyklade till och från jobb. Dagens cykelval gick till mammas gamla "mormorscykel" från 60-talet och det blev en riktigt bra färd, med lite obligatorisk smärta i baken.

Veckan annars har varit bra hittills. Har bakat en massa på jobbet, katten får antibiotika och kortison för att få ner sina levervärden. Värdena (som vi fick reda på i fredags, när vi var hos veterinären) berodde inte på sköldkörteln, fick vi veta i eftermiddags, men imorgon får jag veta lite mer detaljer.

I söndags var vi på Gamla Stadion och såg KISS. Vilken underbar konsert och show de bjöd på! En massa pyroteknik, fyrverkeri, ljus, bildshow och bra musik! :D

Fotbolls-VM är också i full gång och här hemma är teven på hela tiden. Jag föredrar att se stora mästerskap framför, exempelvis, Allsvenskan och/eller Champions League.

Ja, har inte så mycket mer att skriva just nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: