lördag, juni 19, 2010

Bröllopsyra!

Då är det helg igen. Och inte vilken helg som helst, utan idag är det en historisk dag. Sveriges kronprinsessa har gift sig med sin nyblivna prins. Vigseln var intim och vacker, kortegen riktigt bra och nu är det dags för middagen. Givetvis sitter jag klistrad framför tvn. :)

Resten av veckan har varit bra. Efter min supercykeltur i onsdags så såg jag det nödvändigt att återuppleva det redan dagen efter, fast med min nyare racer. Tog det lugnt från cyklingen i fredags och idag, när vi arbetade med löpartävlingen "Akademilen", återupptog jag det hurtfriska transportsättet. Sammanlagt har jag tillryggalagt 126 km på tre dagar. Det känns riktigt bra, jag börjar vänja mig vid min nya cykel, det är bara proceduren med att stanna och starta igen som känns lite klyddig.

Imorgon blir det simning och sen blir det till att samla energi inför en ny arbetsvecka. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: