onsdag, december 03, 2008

Malmö åter i vitt

För stunden vräker snön ner med stora flingor här i Malmö, men så har det inte varit hela tiden. Dagen inleddes med en blixt och ett åskdån jag aldrig hört maken till förr. Trodde först att någon smällt av något i närheten. Smällen följdes av ett hagelregn och sen vanligt regn efter det. När jag körde till Trelleborg såg jag i backspegeln att himlen över Malmö var svart.

Har som sagt varit i Trelleborg i dag och om två timmar ska jag vara på Mobilia för tre timmars arbete. Här händer det mycket kan man säga. I går var det stämövning på kören och det var hur roligt som helst, tyvärr gick tiden alltför snabbt.

Mina Stollenbröd blev jättefina och mottagarna var supernöjda. Vad kul. :) Tänkte baka lussekatter till helgen och göra dubbla omgångar. Tiden går alltför snabbt den här månaden så det är lika bra att få så mycket som möjligt gjort när jag är ledig.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så istället: en lista!

Humör: Riktigt bra för dagen.
Gjort: Jobbat, kliat katten, surfar.
Planer: Ska jobba, sen "
Leilas Jul" när jag kommer hem.
Ser på: "Project Runway", hade gärna sett skidskyttepremiären i dag, men den missar jag tyvärr.
Lyssnar på: Inget speciellt förutom teven.
Läser: Vad jag bloggar.
Dricker: Cola Zero och vatten.
Äter: Inget just nu, ska äta middag om en halvtimme/45 minuter.
Bästa: Att jag är halvvägs genom veckan. Snart helg igen!
Sämsta: Kommer inte på något just nu.
Väder: Snö! Weeeee!

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: