söndag, december 07, 2008

Andra advent

Som vanligt rusar dagarna förbi. Inte trodde jag väl att de skulle sakta ner bara för att det var december, eller? Hehe. Jobbade på TA i torsdags och i fredags var jag på Mobilia. Hade inte alltför mycket kunder, men jag hoppas det blir fler i dag.

I går passade jag på att packa in alla våra julklappar. Det tog mig två och en halv timme att få alla paket inpackade och fina. Jag passade också på att baka lussekatter som nu ligger i frysen. Äter inte mycket kakor själv, inte Gummi heller, utan jag sparar dem till de stunder man känner för det eller vill bjuda någon annan på dem under julen.

I morgon är det åter igen ny vecka. Måste fixa våra julkort och försöka få gjort lite julgodis också. Veckan framför oss är inte lika arbetsintensiv som de andra så jag kommer få en hel del gjort inför julen.

Nä ska avsluta här, snart dags för herrarnas jaktstart i skidskytte. :) Ha det fint, vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar blogg! Love it!