onsdag, december 24, 2008

God Jul!

En vecka sedan senaste inlägget, tänkte att det var nog dags nu. I söndags var vi i Köpenhamn och gjorde storstan osäker. Tyvärr kom regnet i slutet av vår vistelse, så det blev inomhusaktiviteter såsom besök på två pubar och Magasin som avslutning innan vi begav oss till Kastrup. Där hämtade vi upp Gummis föräldrar och åkte sen över bron, hem till Malmö.

På jobbet är jag långt framme i min planering. Har gjort sidor i parti och minut de senaste dagarna så nu blir det julfirande tills jag ska jobba igen, på annandagen, i Ystad.

Har också lyckats plocka upp en förkylningbacill, så näsan den rinner och ena näsborren är halvt blockerad. Halsen gör ont och jag har lite hosta. Osäkert om jag kan sunga i morgon. Vi får se i kväll hur jag mår.

Men nu är det jul. Har redan fått lite julklappar: "Sex and the city"-dvdboxen av Gummi, bröd- och ostset av Gummis syster, en virkad duk och ljus av syster nummer 2 och en kalender, kortlek och fleecejacka av Gummis föräldrar. Från jobben fick jag en pläd och en biobiljett. Nu har jag bara en paket kvar att packa in, men eftersom det är något som måste förvaras svalt så har jag väntat med vilje.

Ska ta och avsluta här nu.

Vi hörs!

Bæjó.

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning! Sofia totalt ÄLSKAR babygymet, hon sprattlar hejvilt och pratar med de olika leksakerna, så skoj att se på henne när hon är i action! Ha de. Kram Maria