fredag, november 14, 2008

Mitt i ett äventyr...

... eller mitt i november, kanske... :) Får först och främst ursäkta mina långa ickeskrivande perioder här. Jag är just nu mitt i en intensiv arbetsperiod med fyra-fem arbetsdagar i veckan i snitt. Bara trevligt, bara trevligt. :)

Vad har så skett sedan sist? Ann-Margreth har fyllt år (grattis, grattis!) och det firades med ett hejdundrande kalas med både gamla och nya bekantskaper. Det var jag, mamma, Nanna och Gertrud som var "personal", mitt uppdrag var att fotografera. Jag tog omkring 110-120 bilder av alla gäster, presenter, dekorationer och med mera. Hehe. Mycket trevligt var det, god mat och en massa goda kakor serverades. Mmm...

Sen har jag också blivit faster: Tobbe och Maria välkomnade en liten Sofia till världen den 7 november. Grattis! :)

En hel del arbete har det också blivit, mestadels redigering, men också skoförsäljning. På Allhelgona sjöng jag med kören och om två veckor är det årets första gudstjänst med julpsalmer och julsånger. Snart är det jul! Jag längtar så!

Nä, jag får avsluta här nu. På återseende snart, hoppas jag.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: