måndag, november 24, 2008

En månad kvar till jul...

är det idag... om en månad är det den 24 december. Blev lite häpen när Pia sa det i morse. Helgen på Nilson var bra, vi sålde ordentligt av vårt vinterlager och en hel del utensilier också. Härligt folkflöde som gjorde att man inte hade en tråkig minut.

Humör:
Småtrött och nöjd med dagen.
Gjort: Jobbat, tankat bilen, hämtat Gummi i Lund, slappar.
Planer: Ta det lugnt och i säng tidigt. Hehe.

Ser på: Datorskärmen just nu och skidåkningsrepris på EuroSport.
Lyssnar på: Irriterande reklam på tv, datorfläkten.
Läser: Vad jag bloggar.
Dricker: Cola Zero varvat med vatten.
Äter: Inget. Har ätit spaghetti med köttfärssås.
Bästa: Att jag är ledig i morgon och att det också är kör då.
Sämsta: Inget för närvarande.
Väder: Snö, kallt. Uppehåll för närvarande, men vädret kommer i omgångar.

Vad ska jag mer skriva? Har inte hänt så mycket mer spännande än vad jag skrivit. Jag återkommer när grisar kan flyga... ;-)

Ha det! Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: