lördag, november 29, 2008

1a advent!

25 dagar kvar till julafton! Jag såg i går på Sydsvenskans hemsida att de hade en nedräkning på sin julsida. Nu är det inte långt kvar :)

Jobbet gick bra i går, vi blev bjudna på julbord och det var inte ett litet julbord heller. Redigeringen gick bra, vi var klara i god tid och sidorna blev riktigt bra. I dag har jag och Gummi städat lägenheten och jag har dekorerat med alla julsaker (utom julgranen och sakerna till den). Är speciellt nöjd med de båda ljusbollarna jag köpte på Vellingeblomman. De passade riktigt bra in vid vardagsrumsfönstret. Försökte fotografera dem, men bilderna blev sådär. Tror det beror på att jag blev lite stressad över att kamerabatteriet nästan var slut.

Annars? Håller på att skapa säkerhetskopior på bilder vi har tagit och så tänkte jag lägga över dem på bildsidan under helgen eller nästa vecka.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: